TELEPRO’ya hoş geldiniz! Tüm ürünlerimiz 5 Yıl garantilidir ve onaylanan nedenlerle teslimattan sonraki 30 gün içinde ücretsiz olarak iade edilebilir! Aynı garanti, değiştirilen ürünler için de geçerlidir. Herhangi bir sorununuz varsa lütfen bizimle iletişime geçin!
- Nasıl iade edilir ve para iadesi/değiştirme nasıl alınır?
- 1. Adım: Lütfen TELEPRO müşteri hizmetlerimizle iletişime geçin (Bize ulaşın) ve sipariş sorununuzu doğrulamak için nedenini ve gerekli resim veya videoları sağlayın. Müşteri hizmetleri ekibimiz araştırır ve politikamıza göre bir çözüm sunar.
- 2. Adım: Her iki taraf da çözüm üzerinde bir anlaşmaya varır ve müşteri hizmetleri ekibimiz iade bilgilerini sağlar
- 3. Adım: Ürünü iade edin (gerekirse). Depomuz iadeyi aldığında, müşteri hizmetleri ekibimiz iade/değiştirme işlemini gerçekleştirecektir. Ve geri ödemeyi 3-14 iş günü içinde alacaksınız. Kesin süre, kartınızı veren kuruluşa bağlıdır.
- Ücretsiz İadeyi Destekleyen Nedenler
- Ürün hasarlı geldi: Hasarlı olduğu onaylanırsa doğrudan reddedebilirsiniz
- Yanlış ürün gönderildi: Lütfen bize ürünün net resimlerini, SKU/SERİ numarasını ve paket üzerindeki tüm nakliye etiketlerini sağlayın.
- Ürün Açıklamaya uymuyor: Lütfen sorunu göstermek için bize bazı fotoğraflar sağlayın
- Kalite sorunları: Lütfen doğrulamak için bize bazı resimler veya videolar sağlayın.
- Eksik parçalar Lütfen doğrulamak için bize bazı resimler veya videolar sağlayın
Not: Yukarıdaki iade durumları için lütfen gerekli resim veya videolarla bizimle iletişime geçin. Doğrulandıktan sonra size uygun bir çözüm sunacağız.
- Ücretsiz İadeyi Desteklemeyen Nedenler
- Çok geç geldi: TELEPRO, kontrolümüz dışındaki nedenlerden dolayı teslimatın gecikmesi durumunda ücretsiz iade sunmayacaktır.
- İstemiyorum/ihtiyaç duymuyorum/beğenmiyorum şeklindeki talepler: Ürünü alın ama fikrinizi değiştirin / Yanlışlıkla sipariş verdim / Fiyat değişiklikleri / Beklentilerimi karşılamıyor / Yüksek nakliye ücreti ödüyorum / Daha iyi ürünler buldum.
- Kullanıcı Kılavuzu yok veya standart olmayan kullanıcı kılavuzu: Elektronik veya video kılavuzu için bizimle iletişime geçin.
- Kullanıcı hatası: Kullanıcının yanlış çalışmasından ve bağlantısından kaynaklanan herhangi bir hasar karşılanmayacaktır / Yanlış satın aldım.
Not: Yukarıdaki iade durumları için, alıcı iade ve stok maliyetini karşılayacaktır.
- Geri ödememi almam ne kadar sürer?
- Kredi kartı: Geri ödeme e-postasını aldıktan sonra 3-15 iş günü içinde (kartınızı veren kuruluşa bağlıdır) sizden herhangi bir işlem ücreti talep etmeyeceğiz.
- Banka Havalesi: Geri ödeme e-postasını aldıktan sonra 3-10 iş günü içinde sizden herhangi bir işlem ücreti talep etmeyeceğiz.
Not: Bu süre içinde geri ödeme almadıysanız, lütfen bizimle veya kartınızı veren kuruluşla iletişime geçmekten çekinmeyin.
Beyan: TELEPRO, iade ve geri ödeme politikasının nihai açıklaması için tüm haklarını saklı tutar. Herhangi bir sorunuz varsa, lütfen bizimle iletişime geçmekten çekinmeyin.